Al Mont de Pietat de la Fundació Bancaixa posem a la teua disposició un sistema fàcil, ràpid i segur d’aconseguir el préstec que necessites mitjançant les teues joies. Només has d’acudir a les nostres oficines, on un equip de professionals taxa les teues joies i calcula l’import del préstec, que s’abona en efectiu en aqueix mateix moment. El préstec es concedeix a un any amb possibilitat de renovació i permet recuperar la joia en qualsevol moment.

El Mont de Pietat ofereix el pagament immediat del crèdit, sense comissions d’obertura o cancel·lació, baixos interessos i la recuperació de les joies en qualsevol moment.

Valoración joya Monte de Piedad Valencia

Com sol·licitar el préstec?

Per a sol·licitar aquest tipus de préstec has d’acudir a les oficines del Mont de Pietat. Allí, el nostre equip de gemmòlegs titulats procedeix a la taxació de les joies. En funció d’aquesta taxació, es calcula la quantitat màxima del préstec, que serà de fins al 60% de la valoració obtinguda. L’import s’abona en efectiu en l’acte. L’article empenyorat queda en depòsit com a garantia del préstec sol·licitat.

Qualsevol persona física, major d’edat i resident a Espanya pot accedir a aquest sistema de finançament. Els articles admesos per a l’empenyorament són joies d’or, brillants, pedres precioses i articles de naturalesa semblant. L’import mínim és de 100€ i el màxim de 12.000€.

Quins interessos i comissions té?

Aquestes operacions estan subjectes al tipus d’interés vigent en cada moment, una comissió de taxació que es liquida en el moment de la formalització del préstec, i una comissió de custòdia que s’abona al venciment.

Tota la informació referent a despeses i comissions la trobaràs exposada públicament a les oficines del Mont de Pietat.

Quan es recuperen les joies?

Pots recuperar les joies en qualsevol moment des de la formalització del teu contracte, cobrant exclusivament els interessos i despeses generades fins al moment de la cancel·lació, o bé, arribat el venciment (1 any), prèvia cancel·lació del préstec.

Per a aquells clients que passat un any no puguen afrontar el pagament, hi ha l’opció de sol·licitar renovacions successives d’un altre any després d’haver pagat els interessos acumulats i una xicoteta part del capital.

Les renovacions es tracten com a operacions noves, és a dir, s’efectua una nova valoració de les joies i es constitueix un nou préstec que pot ser igual, inferior o superior a l’operació original, en funció de l’oscil·lació del preu de l’or, brillants o altres materials.

I si no puc tornar el préstec?

A partir dels 35 dies posteriors al venciment del préstec, les joies depositades en garantia es porten a subhasta pública, que es realitza segons el calendari preestablert per a l’any en curs. El titular de l’operació pot cancel·lar i rescatar les joies fins al mateix dia de la subhasta, encara que ja se n’haja iniciat el procés.

Si finalment se subhasten les joies, un vegada deduïts l’import del préstec, interessos i despeses ocasionades, el romanent sobrant que s’hi poguera generar queda a disposició del client.