El Mont de Pietat de Fundació Bancaixa ha estrenat la seua nova identitat corporativa.

La nova identitat arreplega els valors que identifiquen a l’entitat: fiabilitat, confiança, solvència, amabilitat, sensibilitat, distinció, austeritat, proximitat i transparència.

El nou logo, amb el color daurat com a identificatiu i una tipografia senzilla i moderna que transmet major nitidesa i claredat, s’incorporarà de forma progressiva a les oficines del Mont de Pietat a València i Alacant.

La creació de la nova identitat suposa un pas més en el procés de modernització i difusió en què està immers el Mont de Pietat de Fundació Bancaixa per a consolidar-se com un referent en el sector del finançament per l’empenyorament de joies.

Este canvi d’imatge anirà acompanyat d’una nova campanya de comunicació davall el lema ‘Ens comprometem amb tu’, com a manifest del ferm compromís de la companyia amb tots els seus clients des del seu naixement en 1878.