El Mont de Pietat de Fundació Bancaixa inaugura una oficina a Castelló, des de la que prestarà el seu servici de crèdits personals immediats per a finançaments de xicotet i mitjà import.

La nova oficina permet recuperar el servici del Mont de Pietat a Castelló, que no disposa des de fa dos dècades d’esta alternativa de finançament.

L’oficina castellonenca del Mont de Pietat, ubicada en Plaça Hort Corders número 3, permetrà als veïns de la ciutat i de la província accedir a finançament immediat i en efectiu amb l’aportació de joies com a penyora, sense cap altre aval o garanties exigits, i amb una operativa ràpida i àgil.

El Mont de Pietat destina els seus ingressos a l’activitat social i cultural que Fundació Bancaixa desenvolupa a la Comunitat Valenciana. La Fundació Bancaixa, a través de les seues convocatòries d’ajudes, col·labora amb associacions castellonenques que treballen en projectes d’exclusió social, discapacitat i cooperació.

CrediMonte