Fundació Bancaixa ha inaugurat a Alacant la seua primera oficina del Mont de Pietat en esta província.

L’entitat, fundada en 1878, ha operat durant 137 anys en la ciutat de València i per primera vegada obri una oficina en una altra província de la Comunitat Valenciana.

La sucursal, ubicada en el carrer General Marvà, 9, oferirà un millor servici als actuals clients del Mont de Pietat que viuen a Alacant i facilitarà l’accés als seus crèdits a nous clients.

El Mont de Pietat de Fundació Bancaixa compta amb una plantilla de taxadors gemmòlegs amb àmplia experiència i formació específica, que taxen les joies amb el màxim valor de mercat i concedixen un crèdit a l’instant. Qualsevol persona física, major d’edat i resident a Espanya pot accedir a este tipus de préstec, l’import del qual mínim és de 100€ i el màxim de 12.000€.