TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
Fundació Bancaixa, Fundació de la Comunitat Valenciana és el responsable del tractament de les dades personals de l’Interessat i l’informa que estes dades seran tractades de conformitat amb el que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril de 2016 (GDPR), per la qual cosa se li facilita la següent informació del tractament:
Legitimació del tractament: excepte en els casos en els quals resulte necessari per a la navegació per la web, per consentiment de l’interessat (art. 6.1 GDPR).
Drets que assistixen a l’Interessat: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seues dades, i de limitació o oposició al seu tractament. Dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent.
Dades de contacte per a exercir els seus drets: C/ General Tovar, nº 3; 46003 València.

A.- segons l’entitat que les gestiona:

B.- segons el termini de temps que romanen activades:

C.- segons la seua finalitat: